2010-05-27
11:42:47

Sommarloov om 15Dar!

Klippte av mitt hår igår inte allt men blev skillnad! ;)
Älskar verkligen mitt nya hår plus att tjejen som klippte mig går 2;a året på Frisörlinjen!!
Rekomenderar verkligen henne, hon heter Nathlie & har Jobb/praktik på Jonas Hårstuga i SJöbo!!
Efter ja var hos Frissan gick ja igenom typ halv Sjöbo hem till mormor och hälsade på.. Blev fotoa lite växter, hjälpa hon att rensa ogräs bland stenarna nere vid dammen! Sen blev det kyckling, söt/sur sås & ris till middag, fika blev det Te & chokladmuffins, grädde & annanas! Mmmmm....Mumms!<3
En underbar kompis Liina fyllde även 18år igår, så blev Grattis till henne med!
Sov över hos mormor sen tog ja 7.49 bussen från Sjöbo in till Lund! Ikväll får vell se vad som händer, måste ialla fall hem till morsan, hämta saker och ta in posten och kolla till katterna.. Morsa flög till London i morse och kommer hem på Måndag kväll efter hon kollat på Eric Clapton i Malmö på Månda kväll.. Sommar värmen är ialla fall påväg, har bara halvlånga jeans och kort ärmad tunika på mig! Verkligen skönt väder ute, blå himmel med! :D
Älskar detta väder, och denna årstid! :D
Resultatet efter klippningen!
Motiv; Mormors trädgård  Kamera; C905  Datum; 26 Maj 2010
Motiv; Dammen  Kamera; C905  Datum; 26 Maj 2010
Motiv; Vatten & stenar  Kamera; C905  Datum; 26Maj 2010
Sommar:D

SOMMARLOOOOV om 15DAGAR!!!! =D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: