2010-06-04
10:38:12

Sommarloov om 7dagar!! Jippi.....

Längtar verkligen till sommarlovvet nu, känns skönt att det e bara 7 dagar kvar! =D
Funderar på gå ut och sola sen, är 21.1 ute och strålande sol & blå himmel! :)
Känns helt underbart, fick även mina tider som jag ska jobba i sommar 7-23 Juli klockan 08.00-17.00!!
Får pengar ialla fall för att jobba känns underbart!
Men kommer hem ungefär kvart över 6 varje dag, och sticker 7 på morgonen! :)
Sen sticker man till Norrland samma helg som jag slutat jobba i sommar, måste utanför Hudiksvall den 27/7 klockan 13.00!! <3<3
Blir båstad kanske vecka 32, sen hem och packa eventuellt och sen flyttar ja upp till Norrland om jag kommer in! =D
Hoppas verkligen jag kommer in, och kommer verkligen sakna er här nere mest Mirri, Jojo & Frida även min underbara kusin som verkligen inte vill att jag ska flytta Felicia!<3<3
Kommer alltid att finnas för er, bara det att jag e ca 90mil från er, men ni ska veta att man aldrig ersätta er de går inte. Finns inga bättre människor än er!! Älskar er!(L)
Saknar er i Norrland men vi ses snart! Känns verkligen längesen...
Solnedgången på Öland
Någon som vill ses i sommar innan jag åker??

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: